As7ab Gid3an
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

As7ab Gid3an

Welcome To Our World

HomeالبوابةLatest imagesRegisterLog in

كلامات اغنية راب من تاليفى

Go down 
AuthorMessage
Admin
ملك الرومنسية ( الحبيب)
ملك الرومنسية ( الحبيب)
Admin

كلامات اغنية راب من تاليفى Empty
PostSubject: كلامات اغنية راب من تاليفى   كلامات اغنية راب من تاليفى Icon_minitimeTue Jun 09, 2009 4:15 am

مرة مراتى جت وقالتلى قوم فسحنى بسرعة يا واااااااااد قوالت لنفسى والله فكرة اخلص منها وارجع انااااااام راحت شورت لسواااااااااااق تاكسى سبيتنى ورا وركبت ادام السوااااااااق شفها اتعكنن طوال السكة يقوال فى كلااااااااااااام مش فهماة بس انا فهمة واسمع منة وقووووووال يا سلام نفسى اقوالة مرة فى عمرى وتسمعة منى الست مدام دة ارفاااااااااااااانى والله فى عشتى ومطلعة عينى اياام وسعاااااااات سيبنا التكسى وروحنا المنشا قوالت اتفسح انا ويااااة مشيو وراناا شوية صيع وهات تاليس على الست بتاعتى انت يا واد يا طخين يا ملزلز وانا مطنش وابص فى ساااااعتى مشية معاية من غزها هتفرقع من تاليس وكلام الصيع راحت بسة علطوال فى اوشاشاهم سابو المنشا وركبو بسرعة والله زعلت شوية جبنا طيعوا منى متش مصرعة سيبنا المنشة ودخلنا المطعم رااااااااحت طالبة بسرعة قوارع غير الفتة وطبق الشوربات وفطلت تااااكل وتتصارع وهات تخبيبت فوق الترابيزة فى مسورة القارع اتلموا علينااااا زباين المطعم ونااااس كانت فى الشارع قوالت يا ناس مفيش حااااااااجة دة طقم سنان محشور فى القاارع سيبنا المطعم ورحنا السينما وجابت لب لبان وسودانى وهات طرقعة فى لبان وتازئز وترمى الاشر فى افا ادامى وقبل الفيلم العربى ما يبدا سمعت صوتها يهد وداااااانى وراحت نايمة وهات فى شخير اتلم علينا الناس من تاااانى...كفاية كدة طوالت عليكم وادى حكاااااايى الست بتاعتى اسف جدا انا مش اصدى زمبك ايه تسمعلى حكايتى هى ععلطول كدة كلابانىفى اى مكان رح اكون وياها ودى اول مرة واخر مرة راح اخرج انا وياهاا
-------------------------

ياااااااااااااااارب تعجبكم
Very Happy Very Happy Very Happy cheers cheers
ولو هجبتكم اتمنى ان اشوف الرد lol! lol!
Back to top Go down
https://asa7aab.gid3an.com

كلامات اغنية راب من تاليفى
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» حصريا اغنية راحت هى ولياليها | تامر عاشور | توزيع جديد اكثر من رائع Cd Q
» حصريا اغنية محمد فؤاد - مش باقى على حاجة Mohamed Foad - Mesh Ba2e Ala Haga New Full Song - Upcoming Album